طرز استفاده از غذاساز بوش
طرز استفاده از غذاساز بوش

غذاساز بوش:

طرز استفاده از غذاساز بوش از جمله سوالاتی است که شاید در ذهن همه ی کسانی که علاقه مند به غذاساز هستند ایجاد شود.

غذاساز بوش یکی از مدرن ترین دستگاه هایی است که در سال 1952 طراحی و تولید شد و به آشپزخانه بانوان آلمانی راه پیدا کرد، غذاسازها در واقع وسیله ای چندکاره هستند و از کنار هم قرار گرفتن چند دستگاه مانند همزن، مخلوط کن، خردکن، آسیاب، رنده، پوره ساز تشکیل شده اند و در نگاه اول ممکن است مانند یک مخلوط کن به نظر آید اما برخلاف مخلوط کن ها برای تکمیل عملکرد خود نیاز به حجم کمی از مایعات دارند.

با ورود این دستگاه ها به آشپزخانه ها بسیاری از کارهای مربوط به آشپزی با سرعت بیشتری انجام شد و با گذشت زمان این دستگاه ها به کشورهای دیگر هم را پیدا کردند، به گونه ای که امروزه در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

در بازار لوازم خانگی برندها و مدل های مختلفی از غذاسازها وجود دارد، اما انتخاب دستگاهی که بهترین کارایی و دوام را داشته باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همان طور که می دانیم برند بوش جزو سه برند برتر دنیا به شمار می رود و غذاسازهای  این برند در ظرفیت و مدل های متنوعی تولید شده است. ممکن است این سوال برایتان پیش آید که این دستگاه ها چه ویژگی هایی دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته است؟ یا طرز استفاده از غذاساز بوش به چه نحوی می باشد؟

در این مقاله از بوش برلین به بررسی ویژگی های این دستگاه ها، طرز استفاده و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

غذاساز بوش-1

ویژگی های غذاساز برند بوش:

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم در بازار لوازم خانگی غذاسازهای بوش دارای تنوع بالایی هستند و هر یک به نوبه خود دارای ویژگی هایی هستند. اما در مجموع طرز استفاده از غذاساز بوش و مواردی که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم در تمامی مدل ها مشترک است:

  • برای ساخت بدنه این دستگاه ها از استیل ضد زنگ استفاده شده است که میزان دوام و کارایی این دستگاه ها را دو چندان می کند.
  • قطعاتی که در غذاسازهای بوش به کار رفته است دارای قابلیت شست و شو هستند و این نکته قابل ذکر است شست و شوی قطعات هیچ گونه مشکلی در کار دستگاه ایجاد نمی کنند.
  • تنوع این دستگاه ها زیاد است اما طرز استفاده از غذاساز بوش به یک صورت می باشد و با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یکی از مدل ها را خریداری کنید.
  • طراحی منحصر به فرد و قطعات با کیفیتی که در این سیستم ها به کار رفته است موجب دوام و طول عمر آن ها می شود.
  • موتورهای بسیار پر قدرتی در پایه غذاساز های بوش به کار رفته است و با ایجاد سنگینی مانع از حرکت دستگاه حین کار می شود.
  • تنوع رنگی بالا و بسیار زیبای این سیستم ها شرایط تطابق رنگ در دکوراسیون آشپزخانه تان را فراهم می کند.
  • تیغه ها و دیسک های مختلف از جنس فلز ضد زنگ، وسایل جانبی همراه غذاسازهای بوش هستند و به مرور زمان از میزان کارایی آن ها کاسته نمی شود. ( تیغه های این سیستم ها شامل خرد کن مخصوص سبزیجات – خرد کن پیاز و سیر – خردکن آجیل – آسیاب – چرخ کردن مواد غذایی – خمیرزن – مخلوط کن و . . . است.)

ویژگی های غذاساز برند بوش-2

طرز استفاده از غذاساز بوش:

دانستن طرز استفاده از غذاساز بوش کمک شایانی به آسان شدن کارهای آشپزخانه می کند. از این سیستم ها برای خرد کردن سبزیجات، پیاز، سیب زمینی، هویج و . . . مخلوط کردن مواد غذایی باهم استفاده می شود و مدت زمانی که برای آشپزی صرف می شود کاهش پیدا می کند و دیگر کارهای آشپزخانه خسته کننده به نظر نخواهد آمد.

طرز استفاده از غذاساز بوش اصلا پیچیده نمی باشد و با توجه به غذا و یا خوراکی که می خواهید تهیه کنید از تیغه مخصوص استفاده می کنید و مواد به بهترین شکل باهم مخلوط می شود و می توانید از این طریق انواع کیک، نوشیدنی و غذا را تهیه کنید.

کاربردهای غذاساز بوش:

با استفاده از غذاسازها می توانید انواع مواد غذایی و خوراکی را تهیه کنید. درواقع با داشتن یک غذاساز بوش به راحتی میتوانید از چندین دستگاه مثل: چرخ گوشت، مخلوط کن، آسیاب، همزن، انواع رنده و… استفاده کنید.

طرز استفاده از غذاساز بوش بسیار ساده می باشد زیرا که غذاسازها وسیله های بسیار ساده ای هستند که دارای یک کاسه، پایه ای که در آن موتور قرار دارد، درپوش و تیغه ای بسیار تیز میباشند . از این تیغه ها برای درست کردن و خرد کردن مواد مختلف استفاده می شود.

در واقع یک غذاساز خوب دستیار هوشمند شما در آشپزخانه می باشد که کمک میکند به سادگی انواع خوراکی های دلخواه را درست کنید و همینطور به دلیل طرز استفاده از غذاساز بوش از درست کردن آنها لذت ببرید.

انواع کاربردهای غذاساز شامل موارد زیر می باشد:

  1. چرخ کردن انواع گوشت قرمز و سفید
  2. مخلوط کردن مواد کوکو و همین طور کوفته
  3. درست کردن خمیر کیک
  4. تهیه بستنی
  5. درست کردن مواد لواشک
  6. کره گرفتن از انواع مغزیجات
  7. پودر کرن آجیل
  8. پوره کردن
  9. تهیه سس برای سالاد و غذا
  10. خرد کردن مواد غذایی
  11. تهیه آبمیوه
  12. درست کردن انواع خمیر نان، پیتزا
  13. رنده کردن
  14. تهیه آرد سوخاری

طرز استفاده از غذاساز بوش

نتیجه گیری:

غذاسازهای بوش یکی از کاربردی ترین دستگاه های آشپزخانه هستند که باعث صرفه جویی در زمان و راحتی انجام کارها می شوند و با استفاده از این دستگاه ساده که از یک موتور، کاسه، تیغه و درپوش تشکیل شده است می توانید لذیذترین غذاها را تهیه کنید.

همچنین که طرز استفاده از غذاساز بوش به راحتی انجام میگیرد و بدنه این دستگاه ها از استیل ضد زنگ بوده که باعث دوام و طول عمر آن‌ها می شود.

برند بوش غذاساز‌های خود را در انواع مختلف و با کارایی‌های متفاوت طراحی و تولید کرده است که هرکدام در نوع خود از بهترین قطعات ساخته شده‌اند.

طرز استفاده از غذاساز بوش به قدری آسان و لذت بخش است که هر شخصی علاقه مند به داشتن یکی از غذاسازهای بوش میباشد.

انواع غذاسازهای بوش را با تضمین اصالت و قیمت همراه با گارانتی از فروشگاه بوش برلین که فروش اختصاصی محصولات لوازم خانگی بوش را دارد میتوانید تهیه کنید.