ست کردن لوازم خانه با برند بوش
ست کردن لوازم خانه با برند بوش

ست کردن لوازم خانه با برند بوش:

همان طور که می دانیم آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است و خانم ها اکثر وقت خود را در آن جا سپری می کنند. اهمیت دادن به لوازمی که داخل آشپزخانه قرار دارد و ترکیب رنگی و ظاهر آن ها تا چه اندازه با هم ست باشد تاثیر بسزایی در ایجاد دکوراسیون و محیطی زیبا و آرام دارد تا مانع از ایجاد حس خستگی در فرد گردد. در این مقاله از بوش برلین می خواهیم درباره ی ست کردن لوازم خانه با برند بوش که جزو بهترین برند های شناخته شده دنیا است و تقریبا دارای طیف گسترده ای از لوازم برقی می باشد بپردازیم.

لوازم خانگی بوش با دارا بودن تنوع بالا در محصولات، انتخابی مناسب برای ست کردن لوازم خانه با برند بوش هستند. دستگاه های این برند در رنگ سیلور، مشکی ، سفید و . . . تولید می شوند. در حال حاضر رنگ سیلور یکی از رنگ هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ سیلور و مشکی که بسیار بورس شده، ظاهر آشپزخانه شما را بسیار شیک و مدرن می کند. ممکن است این نگرانی برای افرادی که از رنگ سیلور استفاده می کنند پیش آید که جای دست بر روی این محصولات باقی بماند این مژده را به شما می دهیم که در محصولات بوش از استیل پرداخت شده استفاده شده است و لایه ای از نانو بر روی آن قرار دارد و مانع از به جا ماندن اثر انگشت بر روی آن ها می شود.

لوازم خانگی بوش دارای فر، مایکروویو، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، اسپرسوساز، گرمکن و . . . است که به صورت هم روکار و هم توکار تولید شده اند و می توانید به راحتی کار ست کردن لوازم خانه با برند بوش را انجام دهید. در ادامه به بررسی چند دستگاه از بوش می پردازیم که کنار هم قرار گرفتن آن ها جذابیت خاصی را به آشپزخانه شما می بخشد.

ست کردن لوازم خانه با برند بوش

 

فر توکار بوش:

اگر بخواهید ست کردن لوازم خانه با برند بوش را در بهترین حالت داشته باشید یکی از بهترین کارها استفاده از فر و مایکروویو توکار بوش است.

این دستگاه ها در رنگ های مشکی و سیلور و مدل های فر تک، فر مایکروویو و فر بخارپز عرضه می شوند و می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید. این سیستم ها دارای روش پخت متعددی هستند و می توانید از آن ها برای تهیه پیتزا، گریل مواد غذایی به صورت تمام عرض و یا نیم عرض و . . . استفاده کنید.

لولاهای درب این دستگاه ها دارای قابلیت SoftClose  و SoftOpen هستند که باعث می شود درب فر به نرمی باز و بسته شوند. تمیز کردن سطوح داخلی فر با استفاده از دست بسیار خسته کننده و زمان بر می باشد، فناوری Pyrolitic و EcoClean  که داخل فرهای بوش به کار رفته است باعث سهولت در امر تمیز کنندگی محفظه داخلی فرها می شود و نیاز به استفاده از نظافت دستی نمی باشد.

در اکثر مدل ها تکنولوژی هوای گرم 4 بعدی به کار رفته است که باعث می شود گرمای داخلی فر به صورت یکنواخت توزیع شود و گرمای داخلی با استفاده از فن قوی که در دستگاه به کار رفته است دائما در حال چرخش می باشد.
برای ست کردن لوازم خانه با برند بوش در آشپزخانه خود علاوه بر فر توکار بوش می توانید از مایکروویو توکار هم استفاده کنید که یک ترکیب بی نظیر و جذاب است.

ست کردن لوازم خانه با برند بوش/فر توکار بوش

ماشین ظرفشویی بوش:

برای ست کردن لوازم خانه با برند بوش حتما نیاز به ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی بوش هم دارید.

ظرفشویی های بوش در سری های 4، 6 و 8 در دسترس می باشند و هر چه قدر سری دستگاه بالاتر باشد مسلما تکنولوژی هایی که در آن به کار رفته است به روزتر است.

  • این دستگاه ها مجهز به فناوری HomeConect هستند و می توانید از طریق اتصال به اینترنت دستگاه خود را کنترل کنید.
    HomeConect
  • تکنولوژی زئولیت اختصاص به ماشین ظرفشویی های بوش دارد که با گرم کردن آب تا دمای 100 درجه و با استفاده از بخار آبی که حاصل می شود مانع از باقی ماندن لکه حاصل از رطوبت بر روی ظروف می شود.
  • این دستگاه ها دارای عملکردی بی صدا هستند.
  • با استفاده از حسگر آب، میزان آلودگی آب در مرحله نخست سنجیده می شود که آیا برای شست وشو مناسب هست یا نه.
  • قابلیت ضد نشت آب مانع از نشت آب در هر ساعت از شب روز می شود.

اسپرسوساز توکار بوش:

اسپرسوساز توکار در ست کردن لوازم خانه با برند بوش تاثیر بسیاری دارد، اسپرسوساز یکی از دستگاه های با کیفیتی است که کمپانی بوش با ارائه آن باعث ارتقا جایگاه خود در بین سازندگان لوازم خانگی شده است. ظاهر بسیار زیبا و شیک این دستگاه جذابیت خاصی را به آشپزخانه شما در کنار دیگر محصولات بوش می بخشد.

بدنه این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است که دوام و مقاومت دستگاه را دو چندان می کند. این دستگاه به طور همزمان دو فنجان اسپرسو، اسپرسو ماکیاتو، خامه قهوه، ریسترتو، قهوه، کاپوچینو، کافه لاته، لاته ماکیاتو برای شما فراهم می کند.
محفظه شیر این دستگاه توسط بخار به صورت خودکار بعد از هربار استفاده کاملا تمیز می شود. این نکته قابل ذکر است که اسپرسو ساز بوش قابلیت آسیاب کردن قهوه را دارد.

پس اگر تصمیم به ست کردن لوازم خانه با برند بوش دارید یکی از دستگاه هایی که محیط شما را منحصر به فرد میکنید دستگاه اسپرسوساز توکار بوش می باشد.

 

اسپرسوساز توکار بوش

سخن پایانی در مورد ست کردن لوازم خانه با برند بوش:

برند بوش دارای دستگاه های متنوعی جهت ست کردن لوازم آشپزخانه شما می باشد و می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از این برند باکیفیت تهیه کنید. مسلما قرارگیری دستگاه هایی هم چون یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اسپرسو توکار، فر و مایکروویو توکار، کشو گرمکن و . . .از برند بوش در کنار هم بسیار چشمگیر و دلنواز می باشد.

بوش برلین یکی از فروشگاه هایی است که به صورت اختصاصی بر روی برند بوش کار می کند که برای تهیه تمامی لوازم خانگی بوش به صورت آنلاین وحضوری بهترین خدمات را ارائه می دهد.پس با وجود فروشگاه اختصاصی بوش برلین برای ست کردن لوازم خانه با برند بوش نگران نباشید. کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا هم مشاوره بگیرید و هم لذت یک خرید عالی را تجربه کنید.