محصولات لوازم خانگی بوش
محصولات لوازم خانگی بوش

محصولات لوازم خانگی بوش:

شرکت آلمانی بوش با دارا بودن بیش از یک قرن سابقه و هم چنین احداث چندین خط تولید در کشورهایی مانند ترکیه، ایتالیا، چین و . . . توانسته است جایگاه خود را در صدر بهترین برندهای دنیا حفظ کند. این نکته قابل ذکر است محصولات لوازم خانگی بوش که در کشورهای دیگر تولید می شوند هیچ گونه ضعفی از نظر کیفیت و متریال به کار رفته ندارند و تمامی مراحل با نظارت کامل مهندسان آلمانی اجرا می شود. این امر باعث شد تمامی افراد که در جای جای جهان هستند بتوانند لوازم خانگی با کیفیت و به روز بوش را تهیه کنند و از آن استفاده نمایند.

محصولات لوازم خانگی بوش دارای تنوع بسیار بالایی هستند و می توانید با تهیه این سیستم ها آشپزخانه ای شیک و به روز داشته باشید. این برند ابتدا دستگاه هایی مانند یخچال فریزر، غذاساز و ماشین لباسشویی را روانه بازار کرد و به کار گیری این دستگاه ها باعث شد کیفیت زندگی انسان ها ارتقا پیدا کند و شرایط برای زندگی راحت تر فراهم شود.

به مرور زمان این کمپانی دستگاه های دیگری مانند ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، آبمیوه گیری، اجاق گاز، اسپرسوساز و . . . را طراحی نمود و به بازار لوازم خانگی عرضه کرد.
حال در این بخش به بررسی اجمالی چند نمونه از لوازم خانگی بوش می پردازیم.

محصولات لوازم خانگی بوش

یخچال و فریزر بوش:

بوش در سال 1933 اولین یخچال که دارای گنجایشی در حدود 60 لیتر بود را تولید کرد. این یخچال فریزر دارای طراحی باریکی بود و از فضای بسیار کافی برای نگهداری مواد غذایی برخوردار بود، به مرور زمان طراحی این دستگاه ها به روز شد و از تکنولوژی های روز دنیا در آن ها استفاده شد چنان چه در حال حاضر یخچال فریزرهای بوش یکی از بهترین دستگاه های دنیا به شمار می روند. امروزه در محصولات لوازم خانگی بوش یخچال هایی در رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و در ابعاد و مدل های:

  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچال توکار
  • یخچال فریزر دو قلو
  • فریزر تک بوش
  • یخچال تک بوش
  • یخچال فریزر پایین / بالا
  • یخچال ساید درب فرانسوی

طراحی و تولید می شوند و می توانید با توجه به نیاز خود و فضایی که برای نصب آن در نظر گرفته اید بهترین مدل را انتخاب کنید. این دستگاه ها در محصولات لوازم خانگی بوش دارای شاخصه هایی هستند که شامل:

  1. موتور کم مصرف
  2. استفاده از لامپ های کم مصرف داخل یخچال ها
  3. مجهز به محفظه های مختلف جهت نگهداری میوه و سبزیجات تازه
  4. برخی از مدل ها دارای آبسردکن و یخ ساز هستند.
  5. جهت تنظیم و از بین بردن بوی نامطبوع، یخچال های بوش مجهز به فیلترهای بهداشتی هستند.
  6. با استفاده از صفحه نمایش لمسی که در این سیستم ها به کار رفته است می توانید به راحتی تنظیمات لازمه را انجام دهید.

یخچال و فریزر بوش:

ماشین لباسشویی بوش:

در سال 1958 ماشین لباسشویی های محصولات لوازم خانگی بوش به تولید انبوه رسید و به یکی از ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز هر آشپزخانه ای تبدیل شد. لباسشویی بوش جزو دستگاه هایی است که دارای طول عمر و ماندگاری بالایی می باشد و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه ها در دو مدل توکار و مبله تولید می شوند.

این دستگاه ها در محصولات لوازم خانگی بوش دارای ویژگی هایی هستند که باعث شده نسبت به ماشین لباسشویی برندهای دیگر بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد که شامل:

  • سیستم :VarioSoft Drum کمپانی بوش با استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد توانسته است علاوه بر شستشویی عالی حفظ کیفیت الیاف به کار رفته در لباس ها را به ارمغان آورد. با استفاده از این عملکرد توزیع آب به صورت بهینه انجام می شود و مدت زمان خیس خوردن لباس ها کاهش پیدا می کند.
  • قفل Aqua Stop: لباسشویی های بوش دارای ایمنی بسیار بالایی هستند. این قطعه به کار رفته در این دستگاه ها باعث می شود اگر در نقطه ای آب نشتی پیدا کند بلافاصله آب قطع شود.
  • صرفه جویی در میزان مصرف آب و شوینده ها I-DOS: با استفاده از این ویژگی به صورت هوشمند مقدار مصرف ماده نرم کننده و یا ماده شوینده اندازه گیری و تنظیم می شود.
  • Sensitive: این تکنولوژی باعث کاهش مقدار موارد آلرژی زا در لباس ها می شود که با افزایش دما و هم چنین طول دوره آبکشی صورت می گیرد.
  • از دیگر ویژگی های لباسشویی های بوش سیستم Vario Perfect، مصرف انرژی بهینه و بدنه ای ضد لرزش و عملکردی بی صدا می باشد.

ماشین لباسشویی بوش:

ماشین ظرفشویی بوش:

از بین برندهای موجود در بازار از محصولات لوازم خانگی بوش ماشین ظرفشویی جزو مجهز ترین و پیشرفته ترین سیستم ها محسوب می شود و در ظرفیت های 12، 13 و 14 نفره و به صورت مبله و توکار تولید می شوند.

ویژگی های ظرفشویی بوش:

  1. تکنولوژی زئولیت Zeolite
  2. فناوری Active Water
  3. شستشوی نصف ظرفیت Half Load
  4. حسگر آب (Aqua Sensor)
  5. تکنولوژی محافظت از شیشه (Glass protection technology)
  6. قابلیت Home Connect

ماشین ظرفشویی بوش:

سخن آخر:

در محصولات لوازم خانگی بوش، یخچال فریزر، ظرفشویی، لباسشویی و هم چنین دیگر سیستم های کمپانی بوش دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانید برای بررسی بیشتر مدل های مختلف به وب سایت بوش برلین مراجعه و تمامی اطلاعات را به طور کامل بررسی کنید.