معرفی برند بوش
معرفی برند بوش

معرفی برند بوش:

در دنیای امروز برای تمامی افراد انتخاب لوازم خانگی ای که دارای برندی معروف هستند و در دنیا شناخته شده باشند بسیار مهم است. از بین برندهایی که در دنیا مشهور هستند، بوش یکی از معروف ترین و نام آشناترین برندهایی محسوب می شود که دارای بیش از یک قرن سابقه در طراحی، ساخت و تولید لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی و . . می باشد و با ارائه محصولاتی با کیفیت توانسته است در سر تا سر دنیا اعتبار بسیار بالایی را کسب کند و کمتر کسی پیدا می شود که نام این برند را نشنیده باشد.

این شرکت یکی از کمپانی های پیشگام در تولید شمع خودرو، سیستم های مربوط به انژکتور و ترمز در جهان به شمار می رود.
یکی از مهمترین نکاتی که در معرفی برند بوش باید بگوییم شعار کمپانی بوش است:

“بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما دارد را از دست بدهیم” !

 

 

معرفی برند بوش

معرفی برند بوش و گذری بر تاریخچه تاسیس آن:

داستان برند بوش از سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان توسط رابرت بوش آغاز شد. رابرت با توجه به هدفی که در ذهن داشت توانست کسب و کار منحصر به فرد خود را آغاز کند و به تدریج با بزرگتر شدن دامنه فعالیت هایش وارد بازارهای جهانی شد و در نتیجه در زمینه صنعت خودرو به بزرگ ترین کارخانه هایی که در دنیا وجود داشت راه پیدا کرد. حدودا در سال 1897 تنها کسی که شمع جرقه ای اتومبیل تولید می کرد بوش بود و کم کم با ورود به قرن بیستم تلاش های خود را برای ارائه محصولاتی بهتر افزایش داد و قرن

بیستم اوج شکوفایی برند بوش بود و با تبلیغی که رابرت در آمریکا برای شمع و جرقه اتومبیل انجام داد توانست در آمد میلیون دلاری در این زمینه داشته باشد.
بعد از این موفقیت چشم گیر، او توانست به نوبت بازارهای جهانی را تصاحب کند، از این رو برای ارائه خدماتی بهتر به مشتریان در کمترین زمان ممکن، علاوه بر کارخانه ای که در کشور آلمان بود کارخانه هایی در کشورهای ترکیه، چین، مالزی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی و . . نیز تاسیس کرد. در حال حاضر برند بوش جزو سه برند معروف دنیا می باشد که در حدود 15000 نفر کارمند در سر تا سر جهان دارد.

 

برند بوش ساخت چه کشوری است؟

ممکن است این سوال برای بسیار از افراد پیش آید که محصولات بوش ساخت چه کشوری هستند؟ در هنگام خرید این محصولات، ساخت ترکیه و یا ساخت آلمان را به وضوح شنیده اید.
بین محصولات ساخت آلمان و یا ترکیه هیچ گونه تفاوت کیفیتی وجود ندارد. کارخانه ی اصلی بوش در شهر اشتوتگارت آلمان است و دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی در کارخانه بوش در ترکیه و یخچال های ساید در کشوره کره با نظارت کامل مهندسان آلمانی تولید می شوند.
چه تفاوتی بین بوش سبز و آبی وجود دارد؟

از آن جایی که محصولات بوش دارای تنوع بالایی هستند، این کمپانی برای معرفی برند بوش محصولات خود را به دو دسته:
صنعتی
• نیمه صنعتی
با رنگ بندی بسیار متفاوت تقسیم نموده است و این امر باعث شده تا مشتریان راحت تر محصولات مورد نظر خود را شناسایی کنند.

برای ابزارهایی که نیمه صنعتی و خانگی هستند رنگ سبز در نظر گرفته شده و هم چنین رنگ آبی برای ابزارهای صنعتی که تنوع بالایی دارند انتخاب شده است.
از دلایل مهمی که باعث محبوبیت محصولات بوش شده می توانیم به کیفیت بی نظیر، طول عمر و دوام بالا و هم چنین تکنولوژی روز دنیا که برای تولید این محصولات به کار رفته است اشاره کنیم.

برند بوش ساخت چه کشوری است؟

معرفی برند بوش و مفهوم کدهای لوازم خانگی بوش:

در انتهای کد محصولات بوش کدهای اختصاری مانند IR، GC، ME وجود دارد. کد IR علامت اختصاری کشور ایران است و دلیل آن این است که شرکت بوش در ایران نماینده فروش دارد و به وسیله این کمپانی محصولات وارد می شوند.

اگر می خواهید با خیالی راحت محصولات با کیفیت بوش را تهیه کنید به شما فروشگاه بوش برلین را پیشنهاد می دهیم چون به شما ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

در ادامه مقاله معرفی برند بوش با ما همراه باشید:

معرفی برند بوش در لوازم خانگی :

لوازم خانگی بوش دارای تنوع بسیار بالایی است و به شرح زیر می باشد:

محصولات توکار :

اگر می خواهید آشپزخانه ای مدرن و شیک داشته باشید به شما محصولات توکار بوش را پیشنهاد می دهیم که شامل :

فر، مایکروویو، ظرفشویی، لباسشویی، اسپرسوساز، کشو گرمکن، هود، صفحه برقی، صفحه گازی، یخچال فریزر و خشک کن است.

محصولات مبله :

با استفاده از لوازم خانگی مبله بوش می توانید حس دلپذیر آشپزی و زیبایی آشپزخانه خود را لمس کنید که شامل:

ماشین ظرفشویی، لباسشویی، خشک کن، یخچال فریزر( یخچال فریزر / ساید بای ساید/ یخچال فریزر دوقلو ) و اجاق گاز می باشد.

لوازم آشپزخانه :

آماده سازی غذا ( گوشتکوب برقی، خردکن، همزن، ماشین آشپزخانه، غذاساز، توستر و چرخ گوشت)، نوشیدنی ساز ( اسپرسوساز، قهوه ساز، چای ساز، کتری برقی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و آب مرکبات گیری) و . . است.
و هم چنین جارو برقی و جارو شارژی برند بوش جزو سیستم های نظافتی با کیفیت موجود در بازار می باشد.

 

معرفی برند بوش در لوازم خانگی

 

نتیجه گیری از معرفی برند بوش:

در این مقاله در بوش برلین به معرفی برند بوش پرداختیم تا با تاریخچه، سال تاسیس، سازنده و هرآنچه که از این برند محبوب لازم است بدانید آشنا شوید.

برند بوش یکی از برندهایی است که در میان بسیاری از افراد دارای محبوبیت می باشد و دارای تنوع بسیار بالایی است و می توانید تمامی الزامات آشپزخانه خود را از این برند تهیه کنید.

در معرفی برند بوش باید بگوییم که تمامی محصولاتی که این برند روانه بازار می کند جزو مرغوب ترین و با کیفیت ترین سیستم های موجود است.